Risk Measurement

تنظیم جلسه، مشاوره، سنجش ریسک مشتری و انعقاد قرارداد سبدگردانی

Portfolio Management

اخذ کد سبدگردانی، تخصیص اوراق بهادار و مدیریت سبد مشتری

Performance Report

ارائه گزارش‌های عملکرد به‌روز در پرتال اختصاصی سبدگردانی مشتری

چرا سبد گردان آرتان سهام؟

سرمایه گذاری آسان

سرمایه گذاری آسان

سبدگردان آرتان سهام از طریق مشاوره، بررسی دیدگاه و تمایلات هر سرمایه گذار بهترین و مناسب ترین نوع سرمایه گذاری را به شما پیشنهاد می دهد. تیم ما، برای هر فرد با هر میزان سرمایه ای، شیوه ی سرمایه گذاری مناسبی ارائه میدهد.

بیشتر بدانید
تجربه کافی

تجربه کافی

همیشه در هر امری تجربه حرف اول را می زند. سرمایه گذاری در بازارهای مالی نیز از این امر مستثنی نیست. شرکت سبدگردان آرتان سهام مفتخر است حاصل سالها تجربه خود را برای ارائه بهترین خدمات در امر سرمایه گذاری در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

بیشتر بدانید
تیم حرفه ای و متخصص

تیم حرفه ای و متخصص

سبدگردان آرتان سهام، با بهره مندی از بهترین و متخصص ترین مدیران فعال بازار سرمایه و با بکارگیری نیروی انسانی حرفه ای توانسته به یکی از بهترین شرکت های سبدگردان در میان سایر نهادهای مالی تبدیل گردد

بیشتر بدانید
عملکرد شفاف

عملکرد شفاف

فرآیند مدیریت دارایی سبدگردان آرتان سهام، در قالب سبدگردانی اختصاصی، با شفافیت کامل اطلاعاتی و تحت نظارت دقیق نهادهای رسمی منتخب سازمان بورس و اوراق بهادار انجام می‌پذیرد.

بیشتر بدانید

خدمات اختصاصی برای مشتریان

به صورت کلی مشتریان ما بنابه نیازهایشان به دو دسته ی سرمایه گذار و یا سرمایه پذیر تفکیک می شوند سرمایه گذار: ما برای سرمایه گذاران خدمات سبد اختصاصی و مدیریت دارایی ها را تدارک دیده ایم، مشتریان ما می توانند بر اساس ساز و کار استاندارد و علمی، دارائی های خود اعم از وجه نقد یا اوراق بهادار را بواسطه ی کارشناسان و مدیران خبره ی سبدگردان آرتان سهام مدیریت بهینه نمایند. سرمایه پذیر: بازار سرمایه بواسطه ی ماهیت بلند مدت و شفافیت آن همواره به عنوان مکانی بسیار مناسب برای تامین مالی مورد توجه شرکتها بوده. با توجه به توسعه روزافزون بازار سرمایه ایران، به خصوص بازار بدهی، شرکتها می توانند جهت تامین منابع مالی پروژه های خود از امکانات این بازار استفاده مطلوب نمایند. پذیرش شرکت ها یا کالاها در بورس ها، انتشار انواع اوراق بدهی، بخشی از ابزارهای موجود در بازار سرمایه ایران برای تامین مالی شرکتها می باشد